Pick & mix, nieuw bij AH

Pick & mix, nieuw bij AH

“Is dit niet wat voor jullie?” zo wees Koen Nouws Keij zijn relaties bij Albert Heijn op de nieuwe trend in het vers-schap. Pick & mix heette het, en in andere landen waren de cijfers veelbelovend.

Lekker vers koken, maar ook lekker snel, vanuit een royaal maar overzichtelijk keuzeschap: precies wat de consument van dat moment wilde. “Laten we het doen” zei Albert Heijn. “Maar met wie eigenlijk?”. Die nieuwe partners had Koen snel genoeg gevonden en een mooie nieuwe supermarkttrend was geboren.

www.aholddelhaize.com

Business development en strategische planning

Food Drink Experience helpt bedrijven en organisaties in food en agri bij het ontwikkelen van hun activiteiten, uitbouw van kansrijke innovaties of nieuwe concepten.


meer informatie

Partnerships, matchmaking en sales

Het blijft wat ons betreft niet bij een plan. We brengen potentiële strategische partners in kaart en leggen de contacten. We treden graag op als matchmaker tussen verschillende partijen om succesvolle samenwerking tot stand te brengen.


meer informatie

Communicatie

We geven uw product, dienst of bedrijf graag een boost met effectieve en resultaatgerichte marketing. Vanuit een helder marktbewerkingsplan vertalen we uw kracht, uw marktkansen en doelen naar kansrijke foodconcepten.


meer informatie

Workshop, training, gastspreker

Met veel plezier organiseren we inspirerende bijeenkomsten zoals een kennis-update van de food markt met actuele cijfers en inzichten. Of profiteer met uw organisatie van onze opgedane ervaringen in een gastcollege.


meer informatie